Úvod k našim projektům

Kam směřují naše projekty

Řízení zadních kol bude za příplatek a oslovit by prý mělo hlavně ty, kdo budou používat auto na každodenní ježdění, pro „tvrdé jádro“ a použití na okruhu bude doporučována standardní verze, pro tento způsob použití auta prý nebude potřeba. Dalším příplatkovým prvkem bude sedmistupňová dvouspojková převodovka, rychlejší by však měla být verze s manuálem. K pohonu poslouží přeplňovaná osmnáctistovka s výkonem přes 300 koní, kterou bude vůz sdílet s kupé Alpine, za samozřejmost pak lze považovat diferenciál se zvýšenou svorností na přední poháněné nápravě a ačkoli se o tom zatím nehovoří, nejspíš vůz dostane také adaptivní tlumiče. Jak moc se R.S. bude vizuálně lišit od modelu GT není známo, na silnicích zatím stále jezdí jen muly, zdá se však, že si auto vystačí se standardním rozchodem kol, prototyp nemají nástavce blatníků.

nadpis h2

nadpis h3

nadpis h4

FOTOGALERIE



Proč studovat na VFU

Pro Brno tehdy rozhodla jeho centrální poloha v nově vzniklém státě a také snaha přispět k počeštění města. Brno tak získalo po České technice založené v roce 1899 svou druhou univerzitu.

Více zde

Uplatnění absolventů

Pro Brno tehdy rozhodla jeho centrální poloha v nově vzniklém státě a také snaha přispět k počeštění města. Brno tak získalo po České technice založené v roce 1899 svou druhou univerzitu.

Více zde

Prtnerské školy

Pro Brno tehdy rozhodla jeho centrální poloha v nově vzniklém státě a také snaha přispět k počeštění města. Brno tak získalo po České technice založené v roce 1899 svou druhou univerzitu.

Více zde

TEXT